Verzenden & retourneren

 

Bij al onze artikelen staat vermeld of het op voorradig is. Als het op voorraad is houden wij een levertijd aan van 2 tot 4 werkdagen. (weekenden dus niet meegerekend) Gerekend vanaf de eerste volledige werkdag na plaatsing van uw bestelling.

Rondom feestdagen of landelijke extra vrije dagen, kan de bezorging 1-2 werkdagen langer duren. Tussen de kerstdagen en oud en nieuw worden er geen leveringen gedaan.

Mocht onverhoopt een artikel toch niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben, zullen wij u hierover per mail inlichten.

Ondanks zorgvuldige planning kan het voor komen dat een pakket beschadigd bij u aankomt, meldt dit tijdig via telefoonnummer 030-6865098 of per mail: info@buffetenzo.nl. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat er direct een nieuw artikel verstuurd wordt.

Van belang is de juiste naam bij het adres te vermelden. Dus onderscheid maken tussen een zakelijk adres (bedrijfsnaam) en particulieradres (persoonsnaam)

Het is van belang om uw retour aan te melden per mail, zodat wij weten dat uw retour er aan komt. Wij sturen u dan het retouradres in IJsselstein en een RMA nummer, deze dient u zichtbaar op de verpakking van de retour te vermelden. Verpakkingen van het product zelf moeten ongeschonden blijven. Voeg uw ordernummer en naam bij.

Retouren die niet per mail zijn aangemeld bij Buffetenzo en dus niet voorzien zijn van een RMA nummer en/of naar een ander adres worden gestuurd dan Alkmaar, kunnen vertraagd worden in de afhandeling.

Verzendtarieven
Standaard rekenen wij een verzendtarief van €7,95 (exclusief BTW).Orders bezorgd in Nederland boven €100,00 excl. btw verzenden wij geheel gratis. Naar België en Duitsland wordt boven €150,00 excl. btw geen verzendkosten in rekening gebracht. Al onze prijzen staan vermeld zonder btw, deze wordt op de totaalafrekening apart weergegeven.

Retourneren van producten voor particuliere klanten

Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd. Voor een snelle en correcte afhandeling, dient u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar onze klantenservice info@buffetenzo.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (normaal gesproken binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • U heeft uiterlijk 14 dagen bedenktijd als particulier om een product te retourneren.
  • Het ongebruikte onbeschadigde artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking.
  • Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met BuffetEnzo
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.

 

Retourneren van producten voor zakelijke klanten:

Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd. Voor een snelle en correcte afhandeling, dient u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar info@buffetenzo.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (normaliter binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Voor het retourneren van producten wordt in sommige gevallen 20% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht, maar dit is in de meeste gevallen niet van toepassing. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice om hier uitsluitsel over te krijgen.
  • Het ongebruikte onbeschadigde artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking.
  • Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met BuffetEnzo.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@buffetenzo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.