Wachtwoord vergeten?

Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je bij “Inloggen/Registreren” pagina op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken. Vul hier je e-mailadres in, je krijgt dan van ons een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Wat is de te verwachte levertijd?

Van sommige producten houden wij eigen voorraad aan, maar de meeste producten worden vanuit onze leverancier rechtstreeks naar u toe verzonden. De levertijd die we aanhouden is 5 tot 7 werkdagen.

Wat moet ik betalen aan verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland met een orderwaarde van minder dan € 150,- worden € 12,50 verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen met een orderwaarde van meer dan € 150,- betaalt u geen verzendkosten.

Voor bestellingen naar België en Duitsland met een orderwaarde van minder dan € 150,- worden € 15,- verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen met een orderwaarde van meer dan € 150,- betaalt u geen verzendkosten.

Voor orders naar Frankrijk, Luxemburg en andere landen binnen en buiten de EU, zullen de verzendkosten worden opgevraagd.

Krijg ik bericht als mijn order is verzonden?

Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail met een “track and trace”. Mocht de “track and trace“ niet direct beschikbaar zijn vanuit de pakketdienst dan wordt deze u later toegezonden. Op deze manier kunt op eenvoudige zelf bijhouden waar je bestelling zich bevindt en wanneer je het kan verwachten.

Ik heb geen bevestiging ontvangen?

Wij mailen je altijd een bevestiging. Als je niets ontvangen hebt kijk dan even in je “Spambox/Junk mail” of de bevestiging daar misschien in terecht is gekomen. Het kan natuurlijk altijd een keertje mis gaan, neem dan contact met ons op.

Kan ik ook als consument bestellen?

Natuurlijk kan je ook als consument bij Buffetenzo.nl bestellen.

Let wel op dat alle prijzen exclusief 21% BTW zijn.

Niet geleverd?

Als uit de “track and trace” blijkt dat uw bestelling geleverd zou moeten zijn kijk dan of de pakketdienst je bestelling bij de buren heeft afgeleverd.

Als dat niet het geval is neem dan contact met ons op.

Is het mogelijk mijn bestelling aan te passen?

Zolang je bestelling nog niet verzonden is gaan we in overleg met de leverancier of het mogelijk is je bestelling nog aan te passen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen we altijd kijken of de bestelling te wijzigen is. U kunt dit verzoek uitvoeren via onderstaand button. 

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Zolang je bestelling nog niet verzonden is gaan we in overleg met de leverancier of het mogelijk is je bestelling te annuleren. Zodra je bestelling “onderweg” is, is het niet meer mogelijk deze te annuleren.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Als je je  afleveradres wilt wijzigen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen overleggen met de leverancier. Wanneer je zending al verzonden is, is het niet meer mogelijk het afleveradres te wijzigen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan je bestelling. Mocht er toch iets niet in orde zijn met je bestelling, laat het ons dan zo snel mogelijk – uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst – weten. Je dient dit schriftelijk via het schadeformulier te melden. 

Hierbij is het absoluut noodzakelijk voor een correcte en spoedige afhandeling dat je het formulier – voorzien van foto’s waaruit duidelijk de schade of het mankement blijkt – compleet ingevuld toestuurt, zodat wij het kunnen beoordelen. 

Naast het schadeformulier en de foto’s moet je ook kopieën van de factuur en de afleverbon van de vervoerder meesturen.

We kunnen je schadeclaim helaas niet in behandeling nemen als het product al in gebruik is genomen of als niet alles is meegestuurd is wat gevraagd is voor de afhandeling.

Na ontvangst van je schadeformulier ontvang je binnen 3-5 werkdagen bericht van ons.

Hoe lang heb ik garantie?

Wij garanderen de deugdelijke werking van het betreffende apparaat gedurende de periode van 1 jaar, gerekend vanaf de factuur datum.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen door:

1) Te bellen met 085-2385262 (maandag-vrijdag: 08.30 tot 17.00 uur)

2) Het invullen van het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina.

3) Een email te sturen naar info@buffetenzo.nl